Tur i oturen

hi :) kom nyss hem från skolan, är helt dead. har ont i huvudet, ont i magen och ont i halsen. och som sista lektion hade vi idrott .. och min idrottslärare fick typ damp när jag inte kunde vara med på gympan. och så började han med värsta föreläsningren om den där meningen man har hört 27/4 förut - "går man till skolan så ska man kunna vara med på idrotten". blaha blaha, så intressant.

förra veckan ramlade ankan på storvägen förästen med en glasflaska och skärde upp hela handen, när vi va på väg hem från ica. så då fick hon åka in på akuten och sy. och ankan som har en sån cute mother, så har hon gett pengar till mig och ankan för att gå ut och äta nån dag :) bara för att jag råkade vara med och hjälpa ankan osv den där gången utanför ica. så soet :) men tur att det gick så bra för ankan iaf, det hade ju kunnat gå så, så, så mycket värre än vad det gjorde. så, tur i oturen om man säger så.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad läskigt :O Tur att det gick bra för henne i alla fall, och att du var där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback