SPORTLOV

nu for ankan just hem. och ska ut och äta med familjen om ungefär en timme :) efter det så blire väl att umgås med några. vi får väl se vad som händer.

idag var det förästen nån som "busringde" på min mobil när jag va med ankan. och då svarade jag först "hallå" och då sa personen "vem är det?" (med flummig röst, lät som i 14-15års åldern) och jag ba "öh vem är du?" och personen ba "haha vem är du?" och jag ba "haha de borde väl du veta eftersom du ringt mig" och den ba "nej vem är du?" och då gav jag sen telefonen till ankan. och då sa ankan ba "hej vem är det?" och personen ba "öh äre lizette som pratar nu?" (så då MÅSTE ju den personen som ringde vetat att de va till mig han ringde, eftersom han frågade efter mig) och då mimade ankan till mig ba "ska jag säga att de är jag som pratar?" och jag ba "NEJ" och hon ba "vad ska jag säga att jag heter då?" och jag ba "säg att du heter, öh, um, öh - URBAN" och hon ba "haha jag heter urban" och grabben på andra sidan luren ba "URBAN?" och hon ba "yes, thats my name baby" och han ba "haha tss säkert bruden, men haru halebop?" (egentligen har jag inte det) och ankan ba "yes of course" (bara för att de skulle kosta massa pengar för den som ringde) och så sa han på andra sidan luren ba "NÄ DE HARU JU INTE, de vet jag ju" och hon ba "varför frågade du då?" och han ba "nä inte vetja, men ska gå nu hejdå". hahah åkej ?

altså måste ju den personen vetat vem jag var, och den visste i alla fall att jag inte hade halebop. haha de är roligt när folk busringer och när man driver med dom. men jag har mina misstankar om vem de kan vara ;) så jag och ankan har planer till senare ikv att ringa till den personen med dolt nummer och ba "hej det är urban" och sen säga ba "jag ser dig just nu, står här utanför", som i scream - haha stackare. men muckar man med oss så får man 94548547573 gånger värre tillbaka, haha. inte för att jag tror att den personen kommer bli speciellt rädd, men försöka kan man ju alltid :)



if i could turn back time, if i could find a way
i'd take back those words that hurt you, and you'd stay
if i could reach the stars, i'd give them all to you
then you'd love me, love me, like you used to do

Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack gumman! =) Det var ett kap!

Oglammigt, har du gått in själv på ditt namn? Helt underliga ställen vart man kan hamna!

Ha en bra kväll, blir det melodifestivaln för dig??

Postat av: Fanny

haha, normalt...?

2008-02-26 @ 23:12:36
URL: http://fannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback