Can't get you out of my head

jag har aldrig förstått mig på killar, och kommer nog aldrig att göra det heller.

ja, hej. det här sportlovet har väl inte vart det roligaste jag har vart med om precis. ankan och frida är bortresta så här sitter jag och gäser. har varken haft ork eller lust att gå ut med annat folk den här veckan. känner mig död. skönt ändå att det är lov, för aldrig att jag hade pallat med skola nu.

men funderar på om jag ska ta o ringa niklas, paulina, felicia eller nån och hitta på något, man kan ju inte sitta inne och ruttna hela lovet. nu har jag verkligen boring. och när jag har boring så är jag inte en sån person som rullar tummarna eller pillar mig i naveln så nu måste jag ut och göra nånting. och nu säger jag det för 79274674636 gången, ska fösöka uppdatera bloggen lite oftare nu för tiden. tjiong so long allihopa !

image15
Carolina Gynning - Guld
de jagar mig, de tar på mig som om vi leker kull
allting som jag tar på blir till guld.

Kommentarer
Postat av: Sessan

HOn är ju bara för cool alltså =) Jag har precis köpt EGO-girl, hennes självbiografi! Jag vet att jag är lite sen... men den har varit så dyr! KÖpte den på bokrea för 44 kr!

Postat av: lizzy

Sessan: jaså, den är jättebra :) köpte den för ungefär 2 år sen och lånade ut den till en kompis i sommras, och har inte fått tillbaka den än .. men när jag får tillbaka den så måste jag nästan läsa den en gång till, för tyckte verkligen den var bra :)

2008-03-01 @ 17:53:13
URL: http://lizzzien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback